Do 2021. čak 90 posto igara će se prodavati digitalno




Video igre doživjele su proteklih nekoliko godina velike promjene i igrači ih sve češće kupuju u digitalnom obliku jer dostupne su im u svakom trenutku, a ujedno nisu vezane uz jedno mjesto. Prema prognozama do kraja ove godine 40 posto svih prodanih igara biti u digitalnom obliku, a do 2021. njih čak 90 posto.

Nije to zanemariva stvar, riječ je o tržištu koje na globalnoj razini uprihodi od prodaje u ovom trenutku čak 55 milijardi američkih dolara, dok bi u 2021. svota trebala biti vrtoglave 83 milijarde dolara. Proizvođačima je to savršena situacija jer ne moraju se baviti pošiljkama i općenito fizičkom distribucijom, kao ni trošenjem novca na materijal. Sve što im treba jesu bolji serveri, odnosno, kompletna mreža.

U tom području još uvijek mnogi kaskaju i igrači to itekako osjete, čak i kod popularnijih igara. Ništa čudno nije kad primjerice u NBA 2K17 bude toliko problema tokom igre da je nemoguće igrati online zbog silnih smetnji. Isto je i kad se igraju FIFA, PES ili čak COD. Zato, novac koji se uštedi na "materijalu" trebao bi prije biti proslijeđen u unapređenje tog dijela igara, a ne na marketing.